עיצוב לובי של בניין

אנשים שגרים בגורדי שחקים מבינים היטב שהם צריכים לקחת בחשבון לא רק את הדירה שבה הם חיים, אלא גם את החללים הציבוריים. ראשית, מדובר על חללים שכל השכנים ובעלי הדירות נהנים מהם ולכן צריך לשמור על הניקיון בהם, ושנית, החללים האלה משפיעים על ערכי הדירות עצמן. זו הסיבה לכך שהרבה פעמים השכנים מחליטים ביחד לעשות שיפוץ בלובי כדי לעצב אותו מחדש, ואם זה קרה גם בבניין שלכם כדאי שתשימו לב לאיפה אתם פונים. לא כל קבלן שיפוצים יוכל לתת לכם שירות גם בעיצוב הלובי שלכם, ומומלץ להפקיד את המשימה הזאת רק בידי מי שיש לו מספיק ידע ומיומנות.עיצוב לובי של בניין

בחירת העיצוב

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים לב אליו, זה שקבלן השיפוצים שלכם יוכל לתת לכם גם שירותי עיצוב. הוא לא צריך להבין בעצמו בעיצוב, כי מספיק שהוא יוכל להפנות אתכם אל מעצבת פנים עם ניסיון שתוכל לעזור לכם לתכנן את הדברים. הרעיון הוא לשפר את איך שהלובי נראה היום, וזה בכלל לא משנה אם מדובר על לובי של בניין מגורים או על לובי של בניין משרדים. חשוב ביותר להשקיע בנושא הזה ולתכנן את העיצוב בעזרת המומחים, כי מי שיש לו ידע וניסיון בנושא הזה יוכל לתת לכם שירות טוב. עיצוב נכון הוא עיצוב שנעים לראות בכל יום כשנכנסים הביתה ואתם תראו שאם תהייה תמימות דעים בקבלת ההחלטות בין בעלי הדירות בבניין הרי שהתוצאה הסופית תהייה נהדרת.

ההחלטה על התקציב

אחת מהבעיות העיקריות שבדרך כלל מתעוררות כשרוצים לעשות שיפוצים או שינויים בלובי של הבניין, זה נושא העלות. לא כל השכנים יכולים ורוצים להוציא את אותם הסכומים על העניין הזה, ולכן בהחלט כדאי לבדוק מראש כמה עתיד לעלות לכם העיצוב של הלובי. לא בכל חברת שיפוצים ועיצוב תקבלו את אותן הצעות מחיר, כך שמומלץ ביותר להשוות בין מספר אופציות כי כך למעשה תוכלו לחסוך כמה שיותר. כדאי לדעת את הדברים האלה מראש כי כך לא תהיינה הפתעות וכל בעל דירה בבניין יוכל להתכונן כלכלית להוצאה הצפויה. 

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button