טיפים לחימום הבית

בארץ ישראל האהובה שלנו אנו לא סובלים מחורף ארוך או קר במיוחד ברוב אזורי הארץ. אך באיזורים הגבוהים כמו איזור ירושלים, חיפה הגליל והגולן ישנם שבועות בהם אפילו יורד שלג ובקושי יוצאים מהבית. בתנאים כאלה, בהם אנו נשארים בבית אנחנו כמובן נעדיף שהבית שלנו ישאר חם ונעים.

אמצעי החימום הנפוצים הם מזגן, הסקה, רדיאטור או תנורים ואחים למיניהם אולי עושים את העבודה אך יש להם הרבה חסרונות:

  1. עלויות- חשמל אינו דבר זול וחימום אינו חסכוני בחשמל. בחודשי החורף אם אנו רוצים לשמור על הבית חם ימים ארוכים הדבר יעלה לנו הון תועפות.
  2. בריאות- רוב אמצעי החימום מייבשים את האויר ואת העיניים והעור שלנו וגורמים ליובש ובעיות נשימה. דבר אשר עלול לגרום לנזק לטווח הארוך.
  3. זיהום הסביבה- אמצעי חימום המשתמשים בשריפה כגון הסקה על בסיס סולר או אח בוער מייצרים עשר אשר מזהם את הסביבה וכמובן עלול לפגוע בבריאות משפחתנו היושבת בבית ושואפת את העשן המיוצר ע"י השריפה.
  4. זמן עבודה קצר- אמצעי החימום הקונבנציונלים אולי יחממו את הבית אך לא נוכל להשאיר אותם דולקים ליותר ממספר שעות.

אז מה עושים?

הפתרון שלכם נמצא אצל אנדר פלור חימום תת רצפתי- הפתקון האידיאלי הוא חימום ע"י הנחת צינורות מים מתחת לרצפה אשר מחוברים למשאבת חום הדומה בפעולתה למנוע של המזגן. משאבת החום מזרימה את המים החמים מתחת לרצפות בכל רחבי הבית ומחממת אותו ביעילות מלמטה. ומה היתרונות?

  1. עלויות- את החימום התת רצפתי אפשר ורצוי להשאיר דולק למשך חודשים ארוכים. המערכת שומרת על חום קבוע בבית בעלות נמוכה משמעותית אשר בטווח הארוך תחסוך לכם המון כסף.>
  2. בריאות- חימום תת רצפתי אינו מייבש את האויר ושומר על הלחות הטבעית הנכונה לנו בלי לייבש את העיניים או את העור.
  3. חימום תת רצפתי אינו מייצר עשן הפוגע בבריאות משפחתנו.
  4. חימום תת רצפתי מיועד לפעולה לאורך כל החורף ואיננו צריכים להדליק או לכבות אותו כשאנחנו לא בבית. אתם תמיד תגיעו לבית חם ונעים בדיוק בטמפרטורה שאתם אוהבים.

כאשר תתקינו חימום תת רצפתי בביתכם תוכלו ללכת יחפים בבית גם כאשר יורד שלג בחוץ.

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button