מה זה קבלן מפתח

בנייה קלה, עבודות שיפוצים, פרויקטים שונים הקשורים למבנים חדשים, בנייה מסורתית ועוד, כולן פעולות שיש לערב בהם קבלן מפתח, שכן איש מקצוע זה מקנה איכות, כמו גם ריכוז כלל הפעולות הדרושות על מנת לבצע את פעולות הבנייה והשיפוצים בכל מבנה חדש או קיים. אבל מה המשמעות של קבלן מסוג זה? וכיצד בוחרים איש מקצוע איכותי? כל המידע בהמשך!

לפני הכל חשוב לדעת – מה זה קבלן מפתח?

קבלן מפתח הינו איש מקצוע אשר אמון על כלל עבודות הבנייה והשיפוצים בפרויקט וזאת תוך ריכוז כל אנשי המקצוע הדרושים לביצוע העבודה, כגון: אינסטלטורים, קבלני חשמל, משפצים בגובה, בוני מטבחים, קבלני אלומיניום, אנשי מקצוע העוסקים בבניית מעקות ומדרגות ועוד.

הקבלן תפקידו להוציא את הפרויקט לפועל תוך עמידה בכל תווי התקן הדרושים, כמו גם הצמדות לתכנית המהנדס ועבודה רק עם קבלת האישורים המתאימים לביצוע הפרויקט.

במה עוסק קבלן מפתח?

איש מקצוע או חברת בנייה העוסקת בתחום, מקנים את כל מה שקשור לבנייה ושיפוצים כמו: שיפוץ דירות, בניית מבנים פרטיים, תוספות בנייה, פתיחת מרפסות, כמו גם תכנון והוצאה לפעול של שלל פרויקטים, ציבוריים, מוסדיים, עסקיים ופרטיים קבלן מפתח.

הקבלן הוא זה שמבצע את כלל הפרויקט, תוך ריכוז כל תחומי האחריות אצלו, פיקוח על התהליך, עד לקבלת המבנה השלם והכנתו עבור הלקוח.

מדוע חשוב לקבל החלטה טובה בבחירת הקבלן?

בניית בית או כל מבנה, הינו תהליך שאינו מתרחש בכל יום, לכן, בין אם אתם אנשים פרטיים או בעלי עסקים, חשוב תמיד לשים דגש על בחירת אנשי המקצוע הנכונים לביצוע שלל משימות בנייה ושיפוצים.

כאשר אתם בוחרים את החברה הקבלנית המתאימה, שימו לב כי החברה או הקבלן עושים הכל על מנת לבנות פרויקט מוצלח וללא עיכובים.

משימות אותן מבצע קבלן מפתח

חשוב לדעת כי לאנשי המקצוע המומחים בתחום ישנן כמה וכמה משימות שעליהם לעמוד בהן בעת תהליך הבנייה, תוך שהקבלן מבצע בדיקת תכנית והתאמתן לפרויקט, הוא מוודא כי התכנית ההנדסית נכונה למידות אותן קיבל בתחילת התהליך, הקבלן ממנה מהנדס לפיקוח על הבנייה, הוא עובד בשיתוף עם האדריכל והמעצב, כמו גם עם שלל נותני השירות אותם הזכרנו קודם.

חברות בנייה ושיפוצים אמונות על ביצוע הפרויקט תוך ניהול שוטף של כל הפעולות המתרחשות בתוך המבנה ומחוץ לו בזמן הבנייה והשיפוצים.

כיצד בוחרים את החברה הנכונה?

כיום לא מעטות חברות הבנייה שמציעות את שירותיהם ללקוחות פרטיים ועסקיים, כאשר כל אחת טוענת כי היא טובה ומקצועית יותר מן השנייה.

עם זאת בבחירת קבלן מפתח חשוב לא להקל ראש, תוך שיש לבחור חברה מקצועית העובדת בשיתוף עם מהנדסים, כזאת שיכולה לרכז עבורכם את כלל אנשי המקצוע ולהקנות מבנה בטוח ואטרקטיבי, בזמן קצר.
לסיכום, בחירת קבלן מפתח הינה חשובה מכל בבניית כל מבנה, שכן הבחירה תשפיע מאד על הדרך בה יתנהל ויתבצע הפרויקט.

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button