שיפוץ קיר חיצוני על ידי חיפוי זכוכית

בעת שיפוץ בית עולות תהיות ומחשבות רבות לגבי האופן הנכון ביותר לביצוע העבודה. שאלות הנוגעות לעמידות החומר המצפה את הקירות החיצוניים של הבית, ולקלות ההתקנה מטרידות את בעלי הבית ששוקלים אלטרנטיבות שונות לביצוע השיפוץ. בשנים האחרונות שיפוץ קירות חיצוניים באמצעות חיפוי זכוכית נהיה רלוונטי ונפוץ יותר ויותר, בזכות יתרונות גדולים עליהם נפרט בהמשך העמוד שלפניכם.

חיפוי זכוכית – מה זה ובאילו סוגים ניתן לחפות

אנשים המתייחסים למונח המקצועי של חיפוי זכוכית, מתכוונים בעצם לכיסוי מלא של משטח מסוים, פנימי או חיצוני, על ידי שכבה של זכוכית המתאימה לסביבה בה היא מותקנת. שיפוץ קיר חיצוני על ידי קיר זכוכית למשל, יתבצע באמצעות זכוכית עבה, המסייעת בבידוד אלמנטי מזג אוויר. חיפוי זכוכית פנימי לעומת זאת, מיועד יותר ליופי ופחות לעמידות, ולכן הזכוכית תהיה עמידה בפני מכות קטנות, אך תהיה פחות חזקה ועבה מזכוכית המיועדת להתקנה בקירות חיצוניים. ישנן שיטות חיפוי רבות, הנבדלות ביניהן בסוגי הזכוכית בהן מתבצע שימוש, ובסוגי החיבורים, כלומר באופן ההתקנה. התקנה טובה וחזקה של חיפוי זכוכית אמורה להחזיק שנים רבות מבלי להיהרס, להיסדק או להישבר.

ציפוי קיר חיצוני בצורה עמידה לתנאי הסביבה

אחד הדגשים החשובים ביותר בשיפוץ קיר חיצוני באמצעות חיפוי קירות בזכוכית הוא שכבת המגן החוצצת בין הבית לבין סביבתו החיצונית. תנאי מזג אוויר כמו חום וקור, גשם ורוח, צריכים לקבל את מענה החציצה ההולם באמצעות קיר הזכוכית שהותקן בצידו החיצוני של הבית. נוסף לעמידות הגבוהה לתנאי הסביבה, חיפוי זכוכית חיצוני צריך לעמוד בתנאים קשים של שבירה אפשרית כתוצאה מחלקיקי אבנים וגושים קשים המתעופפים באוויר בעיתות של רוחות חזקות. לפני שאתם מבצעים שיפוץ של קיר חיצוני באמצעות קירות זכוכית, כדאי מאוד לבדוק את תנאי השטח והסביבה ולוודא שאכן זוהי שיטת החיפוי שמתאימה לכם ביותר. במידה וחיפוי זכוכית הוא הפתרון המושלם עבורכם, סביר להניח שתהנו מחיפוי זה במשך שנים ארוכות.

חיפוי זכוכית – שיפוץ מושלם בחתיכה אחת

אחד היתרונות הגדולים של שיפוץ קירות חיצוניים באמצעות חיפוי זכוכית הוא הקלות והיעילות של ההתקנה. במקרים של שיפוצים אחרים, יש צורך בשיוף הקיר עצמו, סתימת חורים וחריצים, וצביעה של שכבות מרובות עד לקבלת הגוון הרצוי ושכבה עמידה של צבע לקיר חיצוני. תהליך זה הוא תהליך ארוך, שעולה כסף רב כתוצאה משימוש בחומרים רבים התואמים את תנאי הסביבה החיצונית של הבית. במקרה של חיפוי זכוכית, הזכוכית כבר מוכנה מראש לפי מידות, וכל שצריך לעשות הוא להתקין אותה בצורה חזקה ויציבה על הקיר החיצוני. במידה ומדובר במתקינים מקצועיים שמכירים את רזי המקצוע, אין שום סיבה שההתקנה והשיפוץ כולו יארכו יותר מדי זמן, והאיכות של השיפוץ תשרת אתכם לאורך שנים רבות.

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button