התקנת מז"ח – עסק לבעל מקצוע

שימוש במז"חים נועד למנוע זרימה חוזרת של מזהמים אל המים בהם אנו עושים שימוש בחיינו במקומות שונים. לצורך העניין, בכל בית או בית עסק שבו ישנה סכנה לזרימה חוזרת, על בעל המקום להתקין מז"ח שעומד בתקנים של משרד הבריאות ויעשה את תפקידו על הצד הטוב ביותר.

טרם רכישת מז"ח (מונע זרימה חוזרת) חשוב כאמור לוודא שאתם קונים אך ורק דגם אשר מאושר על ידי תקני משרד הבריאות, לאחר מכן יהיה עליכם לוודא כי את שלב ההתקנה תעשו בעזרת שירותיו של איש מקצוע מוסמך המתמחה בהתקנת מז"ח על כל שלביו, בכדי שיתקין עבורכם את המערכת בצורה היסודית ביותר על פי כל הכללים והתקנות. איש המקצוע צריך להיות מוסמך כמובן ובעל תעודה מתאימה ורצוי בעל ניסיון רב שנים בתחום.

פטור משימוש במז"חים

עסקים שאין בקרבת המים בהם הם עושים שימוש, סכנה לפליטה של חומרים מסוכנים יכולים לבקש פטור מתאים ממשרד הבריאות. אם אתם נוטים להאמין שכך אכן המצב בעסק שלכם, תצטרכו להוכיח זאת על ידי הזמנת גורם מקצועי מוסמך שעתיד לבדוק ביסודיות את הנושא במטרה לאמת שאכן כך הוא המצב. אין ספק שזו האפשרות הטובה ביותר שתעמוד בפניכם אם אתם רוצים לחסוך בזמן יקר ולנהל את העסק שלכם באחריות ובחוכמה – פשוט נסו לבדוק אפשרות זו לפטור לגבי העסק שלכם.

פעילות המז"חים

המז"חים פועלים בצורה כזו שהם בוררים את המזהמים שיכולים להגיע מהעסק שלכם למרכז המים העירוני וזאת על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לסינון וטיהור. קיימים כיום דגמי מזחים שונים ובאופן טבעי לכל אחד מהם יש יכולות סינון שונות. אם אתם רוצים לקבל את הטוב ביותר, שימו לב שאתם בוחרים בסוג מז"ח שיוכל לטפל בבעיות בצורה הטובה ביותר. השקעת הכסף בנתיב הזה עשויה לשפר את התפקוד הכללי של העסק, כך שאם אתם לוקחים אותו ברצינות, אתם חייבים לקחת גם את הנושא הזה ברצינות.

פנייה לבעל מקצוע לייעוץ

אם אתם מתכוונים להקים עסק חדש ואינכם בטוחים לגבי סוגיית המז"חים החשובה, רצוי כי תפנו לפגישת ייעוץ והדרכה עם מומחה בתחום. בדרך כלל בעלי עסקים רבים לא בטוחים מה לעשות כאשר הדבר נוגע לשמירה על בטיחות העסק שלהם ועל הסביבה. אם גם כך המצב אצלכם ואתם פשוט לא בטוחים באיזו דרך לנקוט, מה שתוכלו לעשות זה להיעזר באיש מקצוע מיומן שמכיר את החוק באופן מעמיק ויוכל להביא לידי ביטוי את ניסיונו.

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button