מהם סוגי הקבלנים הרשומים

במסגרת החוק בישראל כל עבודה הנדסית או בנאית בהיקף כספי מסוים או מסוג מסוים חייבת להתבצע על ידי קבלן רשום. בפנקס הקבלנים בו מתבצע רישום מדויק של כל המורשים לעסוק בעבודות קבלניות, תמצאו פירוט הכולל את ההתמחות המיוחדת של כל קבלן. חשוב ביותר לבדוק אם אתם מזמינים עבודה מסוימת שהאדם שבחרתם לתפקיד אכן מתאים לו. אם אתם צריכים עבודות חשמל רק קבלני חשמל מוסמכים יכולים לטפל בכך ולא אף קבלן אחר.

החלוקה המרכזית של התחומים בפנקס היא לענפים ראשיים ומשניים. עבודות הנדסה ובנאות כוללות בנייה, לרבות בניית פנים, סלילת כבישים והקמת גשרים, טיפול בביוב ובניקוז, בנייה של נמלים ומפעלי מים. הענפים המשניים מתפצלים מענף ראשי וכוללים את כל תת התחומים של העיסוק המרכזי. בתחום השיפוצים לדוגמא ישנם קבלני משנה העוסקים באינסטלציה, חשמל או כל תחום אחר המתפצל מהענף הראשי.

המומחיות שלנו היא לאתר עבורכם את הקבלנים הנדרשים בכל תחום השיפוצים, קבלני השיפוצים הרשומים. כל קבלן שיפוצים רשום יכול לבצע את כל עבודות המשנה של התחום והוא היחיד המוסמך לעסוק בכך. אנחנו חוסכים לכם טרחה מרובה ומבצעים עבורכם את כל הבדיקות הנדרשות בשביל למצוא את אנשי המקצוע המתאימים. השירות שלנו הוא כלל ארצי ובכל מקום בו אתם נמצאים אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, הזמינו כעת קבלן שיפוצים דרך טופ שיפוצים במהירות ובקלות.

קבלן שיפוצים רשום

קבלן שיפוצים רשום חייב קודם כל להיות בעל נסיון של חמש שנים לפחות. כמובן שהוא צריך להיות רשום בפנקס הקבלנים אך יותר חשוב מכך היא המשמעות של הרישום. הניסיון הרב המוכח של העובד בתחום. שיפוצניקים הידועים לכולנו הם קבלני שיפוצים לא מורשים היכולים לבצע עבודה של עד 30,000 שקלים בלבד. לכן אם יש לכם עבודות בהיקף גדול הדורשות נסיון רב ועולות גם בהתאם, שיפוצניק אינו האדם המתאים עבורכם.

כמובן שהפנקס אינו מעיד על אמינות, הגינות ומקצועיות וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. כל קבלני השיפוץ העובדים איתנו הם בעלי המלצות מלקוחות. מעבר לרישום הפורמאלי החשוב כשלעצמו אנחנו עובדים עם אנשים שהוכיחו את עצמם בכל הפרמטרים האפשריים.

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button