שיפוץ חיצוני לבניין

איך לעשות שיפוץ חיצוני לבניין שלכם בתל אביב

חלק ממה שמשפיע מה יהיה ערך הדירה שלכם זה גם הבניין שבו היא נמצאת, ולכן זה ברור מדוע אתם חושבים לעשות שיפוץ חיצוני לבניין. אחד מהקשיים העיקריים שאיתם צריך להתמודד במקרים כאלה זו ההגעה להבנות עם השכנים, כי כאשר מדברים על שיפוץ הבניין כולם צריכים להתחלק בעלויות שלו. במידה והדירה שלכם נמצאת בבניין בתל אביב והגיע הזמן לעשות שיפוץ חיצוני לבניין, הרי שאתם צריכים לדון בדברים עם בעלי הדירות האחרות. רק אחרי שתגיעו להבנה עקרונית כדאי יהיה להתחיל לחפש את החברה שתיתן לכם שירות, ומאוד מומלץ להשקיע בבחירת החברה המתאימה ביותר.

מה כולל השיפוץ

אחד מהדברים הכי חשובים זה להגדיר את הדברים ואת העבודה לפני שמתחילים אותה. כלומר, לא בכל בניין בתל אביב צריך לעשות בדיוק את אותו השיפוץ, ולכן טוב יהיה לדבר לא רק עם בעלי הדירות אלא גם עם קבלן השיפוצים שייבצע את העבודה בפועל. כך תוכלו לדעת לאיזה תהליך של שיפוצי בניין אתם נכנסים, ותוכלו לדעת לא רק כמה זה עולה אלא גם על כמה זמן מדובר. אומנם זה נכון שלא נעים לחיות בבניין שנעשים בו שיפוצים, אך יחד עם זאת, זו הדרך היחידה שבעזרתה תוכלו להביא את הבניין שלכם למצב טוב יותר. הרבה פעמים המטרה של השיפוצים היא לא רק לגרום לבניין להיראות יפה ומודרני יותר, כי למעשה פעמים רבות המטרה היא גם לחזק אותו, או במילים אחרות: לעשות לו תמ"א 38.

עלויות השיפוצים

לבסוף, צריך להתייחס גם לעלות השיפוצים. לא כל אחד מבעלי הדירות ירצה להשקיע את אותו הסכום בשיפוצי הבניין ובהחלט צריך לקחת את זה בחשבון. מומלץ גם להשוות מחירים בין מספר הצעות שתוכלו לקבל מכמה וכמה חברות, כי אין סיבה לשלם על שיפוצי הבניין את המחיר הכי גבוה. לא אחת כשמקבלים כמה הצעות מחיר אפשר יהיה להתמקח בקלות רבה יותר עם חברת השיפוצים שלה אתם רוצים לתת את העבודה ולכן זה בהחלט משהו שכדאי לעשות.

האם כדאי לעשות שיפוץ חיצוני לבניין

אתם חיים באותו הבניין כבר עשרות שנים ותמיד אתם חושבים על כך שצריך לשפץ את החזית שלו? אם כך, כנראה שאתם צודקים, וזה לא מדויק לחשוב שזו הוצאה כלכלית מיותרת. זה נכון שלבד לא תוכלו לממן את זה, וגם אין סיבה שתעשו את זה כי זה צריך להתחלק בין כל השכנים, אך בהחלט כדאי לפעול למען השיפוץ הזה. בדרך כלל יש שכן או שניים שתמיד מעדיפים לדחות את השיפוצים האלה, כי למי יש כסף להשקיע בשיפור חזית הבניין? עם זאת, כדאי לדעת שלא תמיד דחייה זו אופציה טובה, כי ככל שתשפצו מהר יותר כך ערך הדירות יעלה מוקדם יותר.|

שיפוצים נוספים בבניין שכדאי לעשות

ההיגיון אומר שאם אתם כבר נכנסים לתקופה שבה עושים לכם שיפוצים בבניין, לא כדאי להגביל את השיפוצים רק לאזור החזית. אתם יכולים גם להזמין חברת שיפוצים לצורך יצירת עוד מקומות חניה, לצורך בניית מחסנים לכל אחת הדירות או לצורך הרחבת הדירות ובניית מרפסות. כל הדברים האלה אומנם עולים כסף, וזו לא חובה לעשות את הכול בבת אחת, אך כדאי לבדוק את האפשרויות הקיימות. שיפוצים שעושים בבניין מתחלקים בדרך כלל בין כל הדיירים, אלא אם כן מדובר על התקנת מעלית שבעלי הדירות בקומות הראשונות לא משלמים עליה בדרך כלל. החלוקה בין בעלי הדירות בבניין גורמת לכך שבסופו של דבר זה לא יוצא יקר מידי לכל אחד ולכן כדאי לשקול את האופציה הזאת בחיוב.

החברה שכדאי לעשות איתה את השיפוצים

בין אם הבניין שבו אתם גרים נמצא בתל אביב, ברמת גן או באזורים אחרים במרכז, הרי שיש הרבה חברות שיכולות לתת לכם שירותי שיפוצים שונים. חשוב לשים לב אל מי אתם פונים ובידי מי אתם חושבים להפקיד את משימת השיפוצים, כי לא כל חברה תציע לכם את הטוב ביותר. אם אתם רוצים להיות בטוחים שבסופו של דבר השיפוצים יהיו מושלמים ותאהבו את התוצאה הסופית הרי שכדאי יהיה לבדוק דבר או שניים אודות החברה בה אתם בוחרים. 

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לכם?
Call Now Button